Prva grupa vežbi za trudnice

01 Stani sa rukama podignutim (ruke drži blizu ušiju) i prstima upletenim. Udahni, savi trup blago unazad. Izdahni, savi se napred. 1 – 3 minuta.joga_polozaji_i_vezbe_za_trudnice_slika

02 Sedi na pete. Udahni i podigni se na kolena. Izdahni i sedi nazad na pete. Ruke držiš kukovima. 1 minut.

joga_polozaji_i_vezbe_za_trudnice_slika

 

 

 

03 Sa udahom podigni desnu ispruženu nogu. Podržavaj trup sa rukama na podu. Sa izdahom spusti nogu na pod. Potom ponovi sa drugom nogom. 1 – 3 minuta.joga_polozaji_i_vezbe_za_trudnice_slika

04 Drži rukama stopala tabana okrenutih jedan ka drugome. Ljuljaj se 1 minut levo desno na sedalnim mišićima. Potom maši butinama kao krilima (leptir). Nastavi 1 – 3 minuta.

05 Sedi u 'Turski sed'. Udahni i ispavi kičmu. Izdahni i opusti kičmu. 1 – 3 minuta.

06 Čučni sa tabanim na podu i uz uzdah raširi kolena gurajući ih laktovima napolje a potom uz izdah savi glavu i sputi ruke na pod. 1 - 3 minuta.

07 U 'Turskom sedu' kruži glavom 1 – 3 minuta.

08 8. Opusti se ležeći na strani. Donja noga je blago savijena. Podupri glavu rukom ili jastukom. Udahni i podigni gornju nogu. Izdahni i spusti nogu. 1 – 3 minuta.

Kategorija: 

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.