Joga

Kimči u tri slike

SastojciPrvi put u svojoj istoriji Amerika ima pad u prosečnoj dužini život (tkzv „očekivani životni vek“) i statistike govore da će se taj pad nastaviti. Pad nije veliki ali je značajan (sa 76.5 godina u 2014 godini na 76.3 u 2015 za mukarce, i sa 81.3 na 81.2 za žene). To je potpuno „Američki fenomen“ jer se to nije desilo ni jednoj razvijenoj zemlji. Razlog tome su gojaznost i brza hrana.

 

S druge strane Južna Koreja ima najveći rast prosečne trajanje života, sa stalnom tendencijom rasta i očekuje se da će Južna Koreja do 2030. biti prva zemlja na svetu gde će taj prosečni vek preći – 90 godina! Hej, prosečni vek.

Diši, ne diši

 

Bez CO2 nema ni O2Evo, nastavljam seriju članaka o načinima i tehnikama koje su sasvim BESPLATNE, VEOMA EFIKASNE, koje može svako sam da radi a koje neće (skoro) niko da objavljuje ili podučava.

 

Započeli smo obimnim člankom o gladovanju i postu (“Veliko telesno i mentalno pročišćenje”, potom sam objavio “Nos je za disanje, usta su za jelo” a sada idemo na – nedisanje i veeelike dobrobiti koje tim pauzama u disanju možemo imati.

Čudo zvano magnezijum

Mrtvo more, more životaReč “čudo” je preblaga za ovo skromno jedinjenje magnezijuma (Mg) i hlora (Cl). Mg je četvrti elementi na zemlji po veličini i čini 13% mase Planete. Mg je drugi elemenat po prisutnosti u našem telu (posle kalcijuma). Joni magnezijuma regulišu preko 300 biohemijskih reakcija u našem telu. Mg je središnji atom u molekulu hlorofila (slika desno) a taj je atom identičan sa atomom hemoglobina (u crvenom krvnom zrncu) sa tom razlikom što je u središtu hemoglobina – gvožđe. Dakle, to su dva osnovna molekula života, biljnog i životinjskog.Hlorofil

Telesna neaktivnost i bolesti

Jogi vežbaBezbroj je dokaza kako neaktivnost ili odsustvo kretanja (dugo sedenje je najbolji primer) doprinosi, štaviše izaziva hronične bolesti, čak i ako ste vitki. Dugo sedenje je rizik sam za sebe za loše zdravlje i kraći život.

 

Postoje objavljena preko 10.000 naučnih članaka na temu kako dugo sedenje šteti zdravlju nezavisno od ostalih stilova života (zdrava ishrana, dovoljno sna i sl.). 

Nos je za disanje, usta su za jelo

Nos je za disanje, usta su za jelo

 

Disanje kroz nosPre nekog vremena objavio sam obiman članak i „poklonio“ vrlo moćnu besplatnu zdravstvenu tehniku koja se zasniva na „Postu ili gladovanju“.

 

Sada vam dajem jedno učenje čija primena je takođe besplatna. Takve tehnike neće niko da nas uči i propagira jer od njih niko nema koristi; ni medicina, ni farmacija, ni lekari ni, proizvođači lekovitih sredstava, niti razni iscelitelji.... ne može se prodati.

Pages